zaterdag 8 oktober 2016

Shampoo & Droogshampoo Van De Zeeman?!


De Zeeman kan soms best handig zijn, maar echt veel koop ik er toch niet. Onlangs zag ik dat ze een aantal nieuwe shampoos en droogshampoos hadden van hun eigen merk. Interessant, dacht ik zo bij mezelf dus ik besloot er van elk 1 soort mee te nemen.




Laten we beginnen met de droogshampoo. Allereerst is die een stuk goedkoper dan die van bijvoorbeeld Batiste. Hoeveel ie exact kost kan ik me helaas niet meer herinneren en om de site kon ik het ook niet vinden, maar ik denk ongeveer €2.

Maar, is het ook wat? Ik moet eerlijk zijn da1t ik het erger had verwacht. Ik heb al betere droogshampoos gehad, maar ook zeker al slechtere. Op zich is ie prima. Ik heb niet meteen last van een witte waas. De geur is neutraal en hij doet z'n werk ook gewoon wel prima. Wil je echter veel volume, zou ik toch een andere kiezen. Al moet ik er wel bijvertellen dat dit de "Fresh Volume" variant is en dat ze ook nog een "Extra Volume" versie hebben waar ik ook zeker benieuwd naar ben.


In het filiaal waar ik 'm gekocht heb, hadden ze nog twee andere soorten als ik het goed heb. Ik ging voor de volume versie. Deze koste €1,29 voor een 400 ml fles wat dus écht geen geld is.

Jongens, jongens, ik overdrijf niet als ik zeg dat dit, voor mijn haar, één van de beste shampoos is die ik ooit geprobeerd heb. Mijn haar is fris gewassen, het ruikt lekker (vind ik), blijft lang schoon en hij ontward mijn haar dusdanig goed dat ik zelfs niet per se conditioner hoef te gebruiken. Het enige slechte wat ik hierover kan zeggen is dat mijn haar een beetje raar aanvoelt als het nog nat is, maar dat is het dan ook. Fijn spul! Dit had ik zeker niet zien aankomen.


Wauw, dat had ik niet verwacht. Stiekem wil ik het ook gewoon voor mezelf houden, haha. Ik ga de shampoo zeker opnieuw aanschaffen!

De behandelde shampoo en droogschampoo zijn verkrijgbaar bij Zeeman en kosten tussen de €1 en €2.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen