woensdag 5 oktober 2016

Herfst Fashion Wishst





Ik vraag me soms af of jullie dit soort lijstjes nog niet beu zijn. Tja, ik vind het nog steeds leuk om te doen, dus ik ga rustig verder! Vandaag graaf ik in de trends voor de herfst en kies er mijn favorieten uit!

Zoals altijd kun je klikken op de foto en dan ga je naar de site!


Accessoires
Oké, het is dan wel herfst, maar de zon zit u eenmaal op een zeer vervelende hoogte rond deze periode en dus heb je wel een goede zonnebril nodig.


Ik ben al lang op zoek naar een grote, handige tas. Deze misschien?

Leuk dingetje, meer heb ik er niet over te zeggen.


Ik heb echt een ding met horloges en deze vind ik écht héél leuk!


Op deze tas werd ik verliefd meteen toen ik 'm zag!

Hoe cute is dit?

Schoenen

Een vrouw heeft nooit genoeg schoenen, haha. Het is een excuus als een ander ik weet het, maar hey een neutrale sneaker extra kan nooit kwaad he.


Deze zien er ook heel leuk uit, alleen meer voor de lente misschien?


Kaki is al meer herfstig, toch?


Ook weer lenteschoenen, Tine, niet oké.


Een échte winterschoen dan maar! Als ik geen laarsjes had die hier nogal op lijken zou ik ze meteen kopen!

Jurkjes


Ik ben de laatste tijd meer fan van jurkjes. Deze is simpel, maar wel heel leuk met die knopjes.


Het kan nog simpeler, hoor! Maar, mooi effen is ook niet lelijk.


Hiervan vrees ik dat het te kort gaat zijn, maar anders was ie wel precies waar ik naar op zoek ben.

Simpel grijs...

En streepjes, geen lijstje zonder streepjes! Zo ziet het er een beetje uit als een zak, maar het model stond er zo leuk mee...


Broeken

Een simpele jeans, met wat extra! Ik ben echt gek op borduursels, ook bij broeken.

Zo'n pantalon staat mij meestal niet echt, maar ik vind het wel heel leuk.

Bloesjes/Truien


Miss Selfridge vind ik oprecht een heel leuk merk. Deze bloes is klassiek, maar door de details op de kraag toch ook een beetje speels.

Ook een bloemenpatroon kan bij mij niet ontbreken. Ook herfstige florals kan ik best smaken.



De doorzichtige bovenkant is echt wel een trend volgens mij! Wie ben ik dan om dat tegen te spreken.



Niet echt voor de herfst misschien, maar ik houd gewoon van geel, punt.


Ik kan nooit genoeg van dit soort truien hebben!


€300 gaat er zelfs voor mij over en ik zou dit dus alleen maar aan een hele drastische korting kopen, maar alsnog vind ik dit wel één van de mooiste truien die ik ooit heb gezien, oeps.

Ja, borduursel, ik val in herhaling.


Dit soort blousejes zijn ook echt mijn ding, haha.


Oei, wat doet dit hier? Dit is voor de lente, aii.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen