zaterdag 1 oktober 2016

Clinique Hello, moisture. Hello hydration. Gift Set


Na mijn review van de Clinique anti-blemish solutions clinical clearing gel, was ik toch wel enthousiast om nog een aantal skin-care producten van Clinique uit te proberen. Ik ging aan de slag met één van hun vele setjes met mini's.



Dit is de inhoud van het doosje. Ik review alle producten behalve de Even Better Makeup, die was een tint of 7 te donker voor mij en daar kan ik dus niet echt iets over vertellen.


Ingrediënten.


En de inhoud. (Rara van waar ik mijn foto lay-out heb)


Als eerste had ik totaal niet verwacht dat er effectief een make-up tasje in de verpakking zou zitten. Ik dacht dat die er gewoon bij op stond voor de aantrekkelijkheid van de foto, maar dat was dus niet het geval.

De kwaliteit van dit tasje is trouwens best goed, alleszins beter dan bepaalde andere merken (Yves Rocher, kuch) die ook nogal eens graag iets gratis weggeven.


Om even een ideetje te geven. Sinds ik deze set heb gebruik ik dit tasje om al de losse "prullen" in mijn handtas bij elkaar te houden en dat werkt ideaal.


Waar het echt om draait zijn natuurlijk de producten. We beginnen met de moisture surge crème. 


Oei, dit noem ik geen crème, maar eerder sorbet. De substantie smelt meteen als je het aanbrengt op je huid en droogt heel snel op. Je hebt niet veel product nodig om een groot deel van je gezicht mee in te smeren. Dit is duidelijk een vochtinbrengende crème die doet wat ie moet doen. Mijn droge huid is duidelijk minder droog. Voor heel droge huid zou ik trouwens wel aanranden om een vettigere crème te gebruiken. Mijn wangen hebben hier niet genoeg aan. In tegenstelling tot mijn t-zone die eerder gemengd is, die is hier wél blij mee. Perfect product dus voor mensen met een gemengde huid, het product is genoeg vochtinbrengend, maar zeker niet vet.


Dan, over naar de all about eyes crème. Deze vind ik werkelijk fantastisch! Stiekem is dit ook mijn tweede potje...


Ook dit is wederom een smeltende textuur. Minder wel dan de moisture surge. Ik heb vreselijk droge én gevoelige oogomtrekken en het enige wat ik (voor ik dit product ontdekte) kon smeren was babyolie. Dat is niet bepaald handig als je meteen na je ochtendroutine de deur uit wilt aangezien je dan glimt als een malle. Dit bracht daar verandering in. Fijn spul! Ook zuinig in gebruik én een hele goede basis voor concealer.


Tot slot zit er nog een schattig tubetje moisture surge overnight mask. Eigenlijk het zelfde product als de eerste, maar dan wit en duidelijk vetter. Ideaal voor droge plekjes. Je brengt het 's avonds aan en 's ochtends ziet je huid er beter uit. Ja, niet speciaal, maar wel gewoon in orde.


Wat vind ik hier nu van? Prima! De all about eyes koop ik zeker weer opnieuw en misschien doe ik dat met de moisture surge crème ook wel (mits mijn huid hier oké mee blijft natuurlijk). Het overnight mask vind ik iets minder speciaal, maar is nog steeds wel gewoon prima.

De Clinique Hello, moisture. Hello, hydration. set is verkrijgbaar bij de meeste parfumerieën en kost ongeveer €12,90.

Alle producten zijn ook los (in hun full-size verpakking) verkrijgbaar. Ik zet ook even de prijzen op een rijtje:

Moisture surge extended thirst relief: €18/30ml - €27/50ml
All about eyes: €32,50/15ml
Moisture surge overnight mask: €35,50/100ml











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen