woensdag 14 september 2016

Yves Rocher Limited Edition Lippenbalsems Met Macadamia Uit Guatemala


Lippenbalsems, echt zo'n dingetje waar ik er nooit genoeg van kan hebben. Als het dan ook nog eens LE is, dan ben ik helemaal verkocht! Lees snel verder om te weten te komen of ze écht de moeite waard zijn!





Er zijn drie "nieuwe" Limited Edition lippenbalsems met macadamia: ééntje met een blauwe verpakking, één met een gele en dan is er ook nog één met een rode verpakking. 

De ingrediënten zijn spijtig genoeg nergens te bespeuren. Ik heb ook op de website gekeken, maar zonder resultaat. Dus ofwel kan ik niet zoeken of het zijn slechte punten voor Yves Rocher.


Er was een 1+1 aanbieding, dus nam ik de gele en de blauwe mee om te kijken of er verschil was tussen de twee.


Helaas was dat niet het geval. De verpakking is leuk, ja. De lippenbalsems van Yves Rocher vind ik sowieso wel fijn dus dat is ook prima, maar ik had stiekem wel op een verschil gehoopt (onderling of met de originele macadamia lippenbalsem). De originele macadamia versie heb ik nooit gehad, maar ik ga er van uit dat deze geur ook niet anders is. Het ruikt namelijk naar macadamia...

Wel vind ik deze lippenbalsems meer dan prima. Ze zijn verzorgend, ruiken lekker en zijn betaalbaar. Mij hoor je dus eigenlijk niet klagen.

Maar echt naar de winkel rennen moet je nu ook niet echt doen. Tenzij je lippenbalsems verzamelt, natuurlijk!


Zo zo, prima dingetjes, maar niet anders dan anders (tenzij er op de rode wel een verschil zit, maar ik denk het niet). Alsnog raad ik hun lippenbalsems wel aan, maar dan niet specifiek deze variant!

De Yves Rocher Macadamia Lippenbalsems zijn verkrijgbaar bij Yves Rocher Verkooppunten of op de website. Je betaald €2,95 voor 4,8 gram product.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen