zaterdag 3 september 2016

Mijn Zomer Beauty Essentials


Oké, eerlijk toegegeven de zomer loopt wanneer je dit leest waarschijnlijk al bijna op z'n einde! Maar, alsnog wou ik ze jullie niet onthouden: mijn zomer essentials!



Douche & Haar

( Yves Rocher Jardins du Monde Fres Shower Gel with Carambola from Malaysia - € 3,50)

Een lekker fris en fruitige douchegel komt altijd van pas! Deze van Yves Rocher vind ik écht i-de-aal in de zomer.


(John Frieda Beach Blonde Cool Dip Purifying Shampoo en Smooth Seas Detangling Conditioner - €8,99/stuk)

Sowieso één van mijn favoriete haarverzorgingslijnen ooit! Ruikt lekker fris naar munt én beschermt je haar tegen uitdrogen. 

(Batiste XXL Volume Droogshampoo -  €5.49)

Normaliter gebruik ik altijd een droogshampoo van Garnier. Sinds een tijdje gebruik ik deze omdat ie een pak meer volume geeft en vooral in de zomerperiode als mijn haar niet héél snel vet wordt, vind ik dat wel fijn.


Zonnebscherming

(Garnier Ambre Solaire Zonnemelk SPF 30 -  €5,49/reisformaat)

Mijn huid is moeilijk, vooral als het op zonnebrandcrème aankomt. Ik krijg daar nogal snel puistjes van... Deze doet dat gelukkig niet en beschermt mijn gezichtje zonder het te doen glimmen.

(Louis Widmer Remederm Lichaamsmelk 5% Ureum - €18,40)

Je huid hydrateren is altijd belangrijk, maar als het warm is plak ik liever niet te lang. Deze bodylotion is ideaak! Lekker licht én trekt snel in. Bovendien geschikt voor mensen met een heel droge huid.

(Nivea Sun Protect&Refresh Invisible Protection SPF 20 - €14,69)

Ondanks dat ik vreselijk bleek ben verbrand ik helemaal niet snel. SPF 20 is voor mijn lichaam meer dan voldoende en aangezien ik niet van plakkende crèmes houd is deze verfrissende olie-spray heel erg fijn.

(Nivea/Labello Hydro Care SPF 15 -  €5,19/2stuks)

Een lippenbalsem met SPF vind ik zeker zo belangrijk, mijn lippen zijn namelijk sowieso al droog en dat wil ik niet nog erger maken door ze niet goed te beschermen.


Make-up 

(Marc Jacobs Daisy Dream Eau De Toilette - €73,45/50ml)

Ik ben altijd wel van de frisse, lieve geuren en dat is nu niet anders. Dit is echt één van mijn all-time favorieten! (Zouden jullie trouwens graag een parfum stash zien? Dat schiet me zo net te binnen..)

(Rituals Performance Waterproof Mascara - €17,50)

Waterproof mascara is voor mij écht onmisbaar. Mijn oogleden zijn altijd de eerste om te beginnen zweten (raar fenomeen) en dus verander ik al snel in een panda. Deze mascara is niet héél spectaculair maar blijft wel écht muurvast zitten. Ik gebruik 'm vaak in combinatie met een gewone mascara, maar deze alleen kan ook gewoon prima.

(MUA Power Pout in Runway - £3)

Een fris rood kleurtje op je lippen is nooit verkeerd en als het dan nog eens naar munt ruikt ben ik helemaal verkocht! Deze stick is wel gewoon glanzend, maar dat vind ik helemaal niet erg.

(Catrice Sun Glow Mineral Bronzing Powder 010 Golden Light - €4,99)

Om er toch een beetje uit te zien als een gezond persoon gebruik ik graag een bronzer. Deze lijkt op de foto nogal oranje, maar dat valt goed mee!

(Rimmel 60 Seconds Super Shine White Hot Love - €3,99)

Witte nagellak doet mij persoonlijk altijd denken aan typ-ex op je nagels en daarom draag ik het niet héél vaak. Bij een zongebruinde huid vind ik het wel mooi staan en dus deel ik alsnog mijn persoonlijke favoriet.

(Essie Blossom Dandy - €12,49)

Mijn echte favoriete zomer-nagellak is er ééntje van Essie: Blossom Dandy! Deze zat vorig jaar in eel LE, maar volgens mij zit ie ondertussen in het vaste assortiment! Anders kun je ook nog steeds opteren voor zusje Mint Candy Apple, want die lijkt hier heel hard op.


Zo, dit waren mijn summer essentials! Ik hoop dat je er wat uit kunt halen! Wil je graag een apart artikel zien over één van deze producten kun je dat ook altijd even vermelden in de comments en dan hou ik hier rekening mee in mijn planning!

Adios! Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen