woensdag 21 september 2016

Joepie/Help de herfst is begonnen!


Het is herfst! En ik weet niet of ik daar nu blij om ben of niet. Vandaag zet ik even alle leuke én minder leuke dingen aan de herfst op een rijtje!




Joepie het is herfst!

1) En alle blaadjes worden weer super mooi gelig-bruinig-roodig wat bovendien (naar mijn mening) waanzinnig lekker ruikt (naar rotte bladeren?!). Alles is super fotogeniek!

2) Het is weer sociaal aanvaardbaar om een trui aan te doen! Hoezee! Ik hou van truien!

3) Donkere nagellak/lipstick is ook weer helemaal oké en dus kan ik mijn 13591465 verschillende soorten donkerpaarse glitternagellak bovenhalen!

4) Er is weer voldoende goeds op de tv om naar te kijken! De zomer-programmatie trekt echt op niks.

5) Het veldritseizoen begint weer! (Nu denken jullie waarschijnlijk : "Huh, waarom ben je daar blij om?") Al die ploeterende coureurs in de modder, ik vind het leuk en heel gezellig op de zondagnamiddag.



Help het is herfst!

1) Het is weer donker als je opstaat en je moet het licht aandoen om 's avonds je eten in je bord te zien liggen, niet leuk!

2) Het waait! IK HAAT WIND! Ik kan er niet van ademen (ja gek verhaal), mijn kapsel zit constant in de war en bovendien vind ik het doodeng als dan 's nachts het dak als een gek begint te kraken (en nee ik woon niet in een oud huis).

3) Het regent, in principe heb ik geen probleem met regen. Fietsen in de regen kan zelfs leuk zijn, maar niet eenmaal de temperatuur onder de 20 graden zakt natuurlijk.

4) Iedereen ziet er goed uit in z'n dunne sweater en ik loop rond met 3 truien én een jas. Wat ik in de winter ga aanvangen? Geen flauw idee!

5) Dat de herfst begint wil natuurlijk zeggen dat de zomer over is en dat vind ik nog het ergste, ha!

Zo! Wat is jullie favoriete seizoen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen