woensdag 28 september 2016

Herfstige Rood/Paars-ige nagellakken

Ik was online op zoek naar leuke nagellakken voor de herfst. Na een tijdje zoeken bleek dat ik een heleboel donkere rode of paarse lakken "aan de kant had gezet" en slechts enkele in een ander kleurtje. Beetje dom van mezelf wan ik weet al langer dan vandaag dat dat soort kleuren echt een zwakte is van mij. Dus, voor de gelijkgestemden heb ik vandaag een lijstje vol van dat moois van zowel low-budget als high-end merken!



Oh! Nog even een vraagje voor de liefhebbers: Zal ik ook een lijstje maken met andere kleurtjes die leuk zijn voor de herfst? Dat waren er ook een heel aantal!

Zoals altijd kun je weer op de afbeelding klikken voor meer info!

PAARS



Warm midden paars.




Heel donker neutraal paars.




Warm midden paars.

Koel donker paars.

Neutraal warm paars.

Koel donker paars.

Warm midden paars.

Koel donker paars.

Warm rozig paars.

Neutraal donker paars.

Neutraal iets minder donker paars.

Neutraal warm donker paars.

Koel midden paars.

Warm midden paars.


Koel midden paars.

Warm midden paars met grove glitters.

Koel donker paars met zilveren glitters.

ROOD

Heel donker rood.

Heel donker rood met veel glitter.

Neutraal donker rood.

Neutraal midden donker roze.


Paarsig midden donker roze.

Paarsig midden donker roze.


Neutraal donker rood.

Klassiek frambozen rood.

Klassiek frambozen roze.

Heel donker soms paars soms rood.

Klassiek donker rood.


Klassiek frambozen roze.



Ziezo, als je zelf geen zin hebt om alle winkels af te schuimen dan ben ik ja vast en zeker van dienst geweest! 

Tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen