zaterdag 17 september 2016

H&M Fashion Wishlisht Zomer/Herfst 2016


Het nieuwe seizoen staat voor de deur en dat betekent natuurlijk dat het weer tijd is voor wishlists! Hoera!
Bij de H&M vind ik altijd wel wat. Hun herfst collectie van dit jaar lijkt wel voor mij gemaakt! Mijn favoriete kleuren (bordeaux en mosterdgeel) veel frulletjes en borduursels én niet te vergeten natuurlijk 70's-streepjes. Helemaal mijn ding!

Zoals altijd kun je gewoon op de foto klikken voor meer info!



Deze trui is GOALS! Ik hou van gebreide truien en al helemaal als ze gestreept zijn!


Deze bloes is zeker niet voor iedereen (oma-gordijnen-alarm) maar ik hou hier dus écht immens veel van!


Een goede basic is nooit mis en al helemaal niet als ie zo'n leuk kleurtje heeft!


Moet ik hier nog een verklaring voor geven? Denk het niet!


Deze bloes schreeuwt "huisje op de prairie" maar goh, hij is weel heel schattig!


Playsuits zijn helemaal mijn ding! Het bloemenstofje maakt 'm alleen maar nog leuker!


Komt er iemand mee naar mijn nieuwe prairie woonst?


Ook niet als ik een geborduurde bloes aandoe? Liefde voor die bloemen! Helaas is poederroze (zoals eerder vermeld) echt niet flatterend bij mij.


Ja, dit is eerder een jurkje voor de zomer, maar die kan dan voor volgend jaar, hupla!


Frulletjes? Waar? Ik wil alle frulletjes!


Nou, dat is dus wat ik bedoel met een degelijke high-waisted broek H&M! Goed bezig!


Iets minder huisje op de prairie, maar toch geborduurd. Misschien is dit wel de beste optie.


Deze sneakers zag ik al in de winkel! Als de kleur aan je voeten zit valt het zo niet op dat je er niet mee staat, hé?


Deze tas is lekker klassiek maar toch ook speels met de contrasterende pompon! Leuk!

Zo! Ik voel me een beetje terechtgekomen in de jaren 70, maar goed ja, alles komt terug zeker!

Wat vinden jullie? Laat het zeker achter in de comments!



























Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen