zaterdag 24 september 2016

Catrice Glam&Doll Falshe Lashes Mascara


Na mijn slechte review over de Clinique High Impact Extreme Volume Mascara ging ik "back to the roots" en kocht een budget mascara waar ik veel goeds over had gehoord. Is deze beter? Of ben ik gewoon niet snel tevreden?



Er zijn maar liefst 4 (!) soorten Glam&Doll mascara in het assortiment. Ik koos voor de "false lashes" versie omdat ik de kleur van de huls het leukste vond (goede reden he!).


Ho, wacht even! Dit borsteltje lijkt als twee druppels water op het borsteltje van de duurdere Clump Defy Mascara van Max Factor. Ziet er goed uit! Het is een gebogen slilicone borsteltje. Er hangt niet heel veel product aan en dat maakt me blij.

Ik heb de Ingrediënten even van de Catrice website gehaald, ik kreeg het stickertje niet van de verpakking afgepeld, dus dit is wel zo makkelijk.

INGREDIENTS:
AQUA (WATER), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, SYNTHETIC BEESWAX, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM , BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, VP/EICOSENE COPOLYMER, OZOKERITE, AMINOMETHYL PROPANOL, TROPOLONE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, STEARYL STEARATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).


Ik schakel weer even over op verticale foto's dan stelt de camera beter scherp ( vraag me niet waarom hoor).


Mijn wimpers zonder mascara.


En met. Pretty good hu? Ja, vind ik ook, ja. Niet slecht, hij is goed zwart klontert niet, geeft lengte en volume en wordt niet krokant. Hoera!


Hier word ik blij van!


Dankjewel voor het verhoren van mijn gebeden, Catrice! Wat een fijne mascara! Als enige puntje van kritiek (ja, sorry ik kan het niet laten) wil ik nog zeggen dat ie wel effe langer tijd nodig heeft om te drogen en je best even je ogen wijd openspert als je geen mascara onder je ogen wil, maar dat is slechts een kleine moeite.

De Catrice Glamm&Doll Fals Lashes mascara is te koop bij Kruidvat en kost €3,99.  







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen