woensdag 31 augustus 2016

Back to school + planning update!


Het is weer bijna zover! Het schooljaar begint weer en ook al zijn de meeste onder ons daar niet al te gelukkig mee. Wat moet, dat moet. Ook ik ga 1 september weer naar school en daaromtrent heb ik een aantal mededelingen en een nieuwe planning voor jullie!



Echt lang heb ik mij dus niet aan mijn vorige planning kunnen houden, maar ja goed. Augustus is in het algemeen een hele kalme maand.

1 september kruip ik dus weer achter de schoolbanken, voor mijn laatste jaar middelbaar. Een druk jaar ongetwijfeld, want ik zit met stage's en een GIP dus veel werk aan de winkel!

Voor de geïnteresseerden: ik zou een blogpost kunnen schrijven over mijn (turbulente) schoolloopbaan en wat meer kunnen vertellen over de richting die ik doe (multimedia) en wat dat allemaal inhoud. Interesse iemand?

Nu, wat houdt dat precies in voor jullie, mijn lezers?

Ik ga de hoeveelheid blogposts die online komen verminderen. Vier blogpost per week is (denk ik) niet echt haalbaar aangezien school voor mij echt super vermoeiend is en ik niet weet of ik in het weekend de fut ga hebben om hele dagen achter mijn computer te zitten.

Er zullen vanaf de eerste week van september 2 blogposts per week online komen. Daar zet ik mijn minimum. Is dit goed vol te houden krijgen jullie er eentje meer en anders zien jullie het wel met een nieuwe planning.

Die blogpost ga ik online zetten op woensdag om 15:00u en zaterdag om 08:00u.

Dat lijkt mij het meest logisch. Ik ben dus nu (op het moment dat ik dit schrijf is het half augustus) druk bezig met het vooruit schrijven van artikelen. Als er iemand nog een suggestie heeft dan is die altijd welkom.

Dus, ik hoop dat jullie je een beetje kunnen vinden in deze nieuwe planning en dan wens ik jullie allemaal nog een prettig dag!

Doeiii!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen