woensdag 20 juli 2016

Zomer shut-down

Aloha lieve lezers!
Hoogstwaarschijnlijk voel je bij het begin van deze post de bui al hangen...

Ja, je hebt gelijk! Er is weer geen artikel vandaag, dankzij de geweldige zomer shut-down hier, waarbij alle rolluiken een hele dag naar beneden zijn is het nogal moeilijk om fatsoenlijke productfoto's te nemen.

Bovendien is het écht super warm en dan heb ik soms ook gewoon meer zin om Pokémons te gaan vangen dan om binnen te zitten tikken achter mijn laptop ;)

En dan is het ook nog eens "komkommertijd" er is niks op tv en ook nieuwe beautyproducten laten op zich wachten.

Mijn nieuwe planning valt dus al vanaf week 2 in de soep, haha. Plannen is dan ook nooit echt mijn sterkste punt geweest en dat is het nu duidelijk nog steeds niet.


Als er nog producten zijn waarvan je graag een review zou zien, mag je dat ook altijd laten weten! Soms zie ik zelf door de bomen het bos niet meer en in zo'n Kruidvat liggen héél héél héél veel producten.

Heb je nog een ander idee voor een artikel of voor mijn maandagserie (ik heb nog steeds niks kunnen verzinnen, grr) dan mag je dat ook altijd laten weten!

Dan wens ik jullie nog veel plezier met het mooie weer en ik hoop hier snel weer te zijn! Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen