woensdag 13 juli 2016

Schoenencollectie deel 1: Sneakers


Binnenkijken in de kasten van een ander, I <3 it! Vandaag gun ik jullie ook een kijkje binnen in een kast! Ik laat jullie deel 1 van mijn schoenencollectie zien en dat zijn de sneakers!


Ik heb mijn schoenencollectie opgesplitst in delen omdat ik 3 à 4 foto's heb en een stukje tekst per schoen, anders zou het nogal een héél lang artikel worden! (Want ik heb meer schoenen dan ik nodig heb, sst)

!!Ik ben nooit iemand geweest die veel aandacht besteedde aan schoenen. Ik had 4 paar and that was it! Mijn enorm moeilijke voeten en moeilijke smaak speelden daar een rol bij, maar ik had ook gewoon geen behoefte aan meer schoenen. De laatste jaren heb ik echter een serieuze collectie opgebouwd omdat ik de zoektocht naar de perfecte schoen heb opgegeven. Deze collectie deel ik graag met jullie, maar ik wil toch ook even zeggen dat dit helemaal geen opschep artikel is. Ik vind het zelf gewoon ook heel leuk om de collecties van andere mensen te bewonderen en ik dacht dat jullie dat misschien ook zouden vinden.!!

Onder elk paar heb ik ook even ter info de maat gezet en of ze groot, klein of normaal vallen. Mijn normale maat is een uk 5.5.





Als eerste het meest afgetrapte paar All Star's ooit. Ik heb deze echt al jaren en ik kan er gewoon geen afscheid van nemen.
(normaal : ik heb uk 5.5)





Ik ben geen hele grote Nike fan, maar deze vond ik wél leuk. Ik draag ze enkel in de winter, mede doordat ze te groot zijn en ik hier zo'n schapenwollen zool inleg. Ze zijn wel héél comfortabel.
(groot: ik heb uk 5.5)





Deze simpele zwarte schoentjes met plateau komen van New Look. Dit zijn echt net sloffen als je ze aan hebt en ze passen bij heel veel. 
(klein: ik heb uk 7)





Deze schoenen van de Primark zijn mijn nieuwste aanwinsten! Ik ben er nog steeds héél blij mee!
(normaal: ik heb uk 6)





Deze Vans heb ik een keer geruild met een vriendin toen we met school in Parijs waren. Mijn voeten deden vreselijke zeer en ik had écht behoefte aan een andere schoen. Ik heb dus geen flauw idee welk model dit is. Ze zijn eigenlijk een maat te groot, maar ik heb ze omgedoopt tot mijn: ik-heb-blaren-en-dus-heb-ik-een-te-grote-schoen-nodig schoenen.
(normaal tot klein: ik heb uk 6.5)






Dit zijn mijn favoriete schoen van de afgelopen tijd. Zo schattig vind ik ze! Dit model heet "Cedar" overigens.
(normaal: ik heb uk 5.5)





Iedereen heeft ze en zelf vind ik ze echt héél leuk, maar ik draag ze amper. Ze zien er héél comfortabel uit maar ik krijg hier vreselijke zeer van aan mijn tenen. Mede door dat Adidas blijkbaar hele vreemde maten heeft. Een half maatje groter was namelijk écht veel te groot en deze zijn een beetje nipt.
(zeer onvoorspelbaar: ik heb uk 5.5)




Deze schoenen zijn misschien niet echt sneakers, maar ik neem ze hier even bij. Al maakte ik per ongeluk één foto minder, oeps. Ze zijn van het merk Little David, wat een merk voor kinderschoenen is, maar dat maakt mij niks uit! Ik heb deze sinds vorig jaar en ze zijn echt fijn voor mensen met een hoge wreef die moeite hebben met het vinden van slip-ons. Dankzij het ritsje aan de zijkant krijg ik ze probleemloos aan.
(normaal tot klein: ik heb uk 6)


Zo! Dit was deel één van mijn schoenencollectie! 

Ik hoop dat het in de smaak viel en dat jullie samen met mij uitkijken naar deel 2!







2 opmerkingen: