woensdag 6 juli 2016

Sale fashion shoplog


In een poging tot het aanvullen van mijn kleerkast, trok ik samen met mama de stad in. Want, het is sale nu en daar moet je van profiteren! Wil je weten wat de buit is? Klik dan snel verder!





Allereerst kocht ik bij de Primark een paar glitterschoenen! Ze zijn een beetje "plastic fantastic" maar ik vind ze alsnog wel heel leuk en voor de prijs moest ik het zeker niet laten! Ze waren €11 en lopen héél makkelijk.


"Een dag geen gekke sokken, is een dag niet geleefd" zou mijn motto kunnen zijn (stiekem is het dat ook). Ik besloot deze keer voor 2 paar "invisible socks" te gaan met Sesamstraat-print. Deze waren samen €2,50 , ook bij Primark natuurlijk, waar anders?!


En ook sloffen heb je nooit genoeg (ik alleszins toch niet), deze waren €2.



En als laatste bij Primark kocht ik nog een denim jasje. Deze zit qua kleur een beetje tussen de twee foto's in. Hij zit comfortabel en is niet te dik. Ideaal voor de zomer! Hier betaalde ik €15 voor.


Bij SuperDry kocht ik een oversized trui (lees: ze hadden alleen een large en ik kon het niet laten), hij was afgeprijsd van €59,99 naar €29,99 en dat vond ik een goede deal!


Bij H&M kan ik nooit buiten wandelen zonder iets gekocht te hebben en dat was ook deze keer niet anders. Ik kocht dit shirtje en die was €9,99. De kwaliteit is trouwens wel héél slecht, maar er stond een kat op en dan is het voor mij geen optie om het niet te kopen.


Ik wou ook graag een nieuwe tas, die net ietsje groter is al die ik nu heb. Deze leek ideaal! Thuis gekomen bleek echter dat hij wel groter is, maar er past niet meer in, oeps! Alsnog vind ik 'm wel super mooi! Ik kocht 'm bij New Look en hij was €19,99.


Als laatste nog een niet fashion item, want ik had een nieuwe tube scrub nodig. Die kocht ik, zoals altijd, bij Yves Rocher. Deze was (denk ik) rond de €4 euro nu (want ik had 50% korting). Deze scrub gebruik ik al héél lang, maar ik blijf 'm fijn vinden!


Zo! Dat was het al weer! Niet heel veel, maar toch de moeite waard! Ik denk dat ik goed bezig ben, haha! 

Tot de volgende!









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen