vrijdag 8 juli 2016

Koeienvlekken nail-art


Het is/was niet echt zonnig buiten. Dus, vond ik er niks beter op dan weer aan het nail-art-en te slaan, ik probeerde een "koeienmanicure" en dat lukte nog aardig ook!




Oké, mijn vlekken zijn zeker niet perfect en zoals gewoonlijk heb ik alles uitgeveegd met mijn top coat, maar lelijk is het nu ook niet! Ik vind het best mooi!


De lakjes die ik gebruikt heb zijn (van links naar rechts): Maybelline CC Nails Base Coat - Rimmel 60 Seconds Super Shine in White Hot Love - Hema Quick&Go in Speedy Pink - Hema Long Lasting Nailpolish in 851 en Essence The Gel Top Coat


Mijn excuses trouwens voor de "slechte" foto's! Zoals ik dus al zei schijnt de zon hier de laatste tijd niet al te veel.

Ik vind zo'n nail-art op z'n tijd wel best leuk en jullie?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen