zondag 3 juli 2016

Ik heb mijn kleerkast uitgeruimd! Tijd voor wishlists #2


!! Door het slechte weer van de voorbije dagen, leken mijn foto's op niks. Ik moet alle foto's herdoen en daarom heb ik vandaag (sneller dan de bedoeling was) deel 2 van de fashion whishlists als "vervangartikel" ik hoop dat jullie dit niet al te erg vinden.!! Hoera! In de zomer kunnen jurkjes natuurlijk ook niet ontbreken. Wil je weten welke jurkjes er op mijn verlanglijstje staan? Kijk dan snel verder!


Een tijdje geleden heb ik mijn kast eens grondig uitgeruimd en ondertussen ben ik tot de vaststelling gekomen dat ik helemaal niet zo heel veel kleding meer heb... Wat dus wilt zeggen: shoppen shoppen shoppen! WHOEHOE! En nee, ik ga niet al deze items kopen, maar hey een mens mag dromen he! In deze serie neem ik jullie mee in mijn zoektocht, met vandaag deel 2: jurkjes!


Voor we beginnen wil ik even vermelden dat alle items te vinden zijn bij Zalando, aangezien ik die website als "winkel" heb gebruikt en gewoon daar gekeken heb. Ik heb mij niet laten afschrikken door prijzen, merken, etc. Ik heb gewoon items uitgezocht die ik leuk vond. Dit dient dus louter als inspiratie. Zie je ook een leuk item? Door op de foto te klikken ga je automatisch naar de website!

Ik ben al jaren op zoek naar een leuke maxi-jurk. Deze vind ik echt heel erg leuk! Helaas denk ik dat die kleurtjes mij nogal heel bleek gaan maken.


Ik heb een zwak voor alles wat geel is en als blondine/bleekhuid is dat meestal geen goed idee. Paasei-alarm verzekerd!


Simpel, maar effectief. Zo zou ik deze jurk omschrijven, ik blijf een dingetje hebben met SuperDry kleding, haha.


Ook bij Tommy Hilfiger hebben ze vaak hele leuke dingen! Wel iets boven mijn budget, maar de sale is er voor een reden, he!


Een midi-jurk heb ik ook nog niet (lees : ik heb héél weinig jurkjes) en deze (wederom SuperDry) is precies wat ik zoek!


Schattig jeans is ook niet mis, al vrees ik ervoor dat dit voor mij eerder een t-shirt is dan een jurkje...


Hoe schattig is dit?! Weer dat geel he, potverdikke!


Casual chique? Anyone?


Oké, ik geef het toe, het lijkt een beetje op een doopjurk, maar hij is wel lief he...

Nog een jeansjurk boven mijn budget, van Guess deze keer!


En over de prijs van deze prachtige klassieke jurk zullen we maar gewoon zwijgen zeker?


Tot slot ook dit nog: een tuinbroekjurkding. (Hoe noem je zoiets?) Heel erg schattig. (Wat gebruik ik het woord schattig veel, phoe!)


Ziezo! Ook mijn jurk-inspiratie-lijstje is afgerond! Ik hoop wederom dat jullie het een beetje leuk vonden! 

Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen