vrijdag 1 juli 2016

Ik heb mijn kleerkast uitgeruimd! Tijd voor wishlists #1


Een tijdje geleden heb ik mijn kast eens grondig uitgeruimd en ondertussen ben ik tot de vaststelling gekomen dat ik helemaal niet zo heel veel kleding meer heb... Wat dus wilt zeggen: shoppen shoppen shoppen! WHOEHOE! En nee, ik ga niet al deze items kopen, maar hey een mens mag dromen he! In deze serie neem ik jullie mee in mijn zoektocht, met vandaag deel 1: tops!



Voor we beginnen wil ik even vermelden dat alle items te vinden zijn bij Zalando, aangezien ik die website als "winkel" heb gebruikt en gewoon daar gekeken heb. Ik heb mij niet laten afschrikken door prijzen, merken, etc. Ik heb gewoon items uitgezocht die ik leuk vond. Dit dient dus louter als inspiratie. Zie je ook een leuk item? Door op de foto te klikken ga je automatisch naar de website!
Een leuke basic off the shoulder top kan ik nog wel gebruiken! Ik vind die hele trend steeds leuker en ik hou van frulletjes, dus ja.



Oke, het is misschien een beetje raar, maar ik hou énorm van deze kleur grijs! Dat parapluutje vind ik ook énorm schattig!

Nou, zo op de "platte" foto vind ik dit shirt ook twee keer niks. Maar, het model op de foto stond er zo leuk mee... #marketingtruc


Hetzelfde geld voor deze, haha.

Pepe Jeans is één van mijn favoriete merken en dit topje laat meteen zien waarom! Zoooo schattig!

Ik wist niet dat er nog zoiets bestond als een 2-pack T-shirts. Blijkbaar wel dus, al vraag ik me wel af of die tweede nu gewoon basic grijs is of?


SuperDry is ook één van mijn favoriete merken, hun kwaliteit is werkelijk 300x beter dan alle andere kleding die ik heb, dit topje valt ook nog eens goed mee van prijs, dus dat is mooi meegenomen!


Voor een feestelijke zomeravond (niet dat ik die ooit heb) kan zo'n soort topje natuurlijk niet ontbreken!


Een mens heeft nooit genoeg streepjes, zeker ik niet...


Hetzelfde geld voor vlinderprint! Dit is ook een perfect topje voor een trouwfeest of zo, al zou ik dit ook gewoon zomaar dragen.

Nog een item van SuperDry, we zien een trend... Maar die knopjes zijn dan ook zo lief hé...


Oké, nooit gedacht dat ik iets van Ralph Lauren zou vinden dat mijn smaak was, ik denk dat het de streepjes zijn...


En tot slot zo'n body ding, wat mij nooit gaat passen aangezien ik de langste kont ooit heb (oké, te veel info maar goed).

Zoals eerder gezegd moet je voor prijzen/merken en eventueel andere kleuren gewoon even op de foto klikken!

Ik hoop dat jullie je ook wat geamuseerd hebben! (Wat een moederlijke zin, haha)

Ik zie jullie snel terug met deel twee!

2 opmerkingen: