maandag 18 juli 2016

foto-week-ding #1

Oké, ik ben nog geen week bezig met mijn nieuwe planning en ik ga al grandioos de mist in, I know. Het was dus eigenlijk de bedoeling dat er vandaag dus zo'n foto-week-ding online ging komen. Maar dat komt er dus niet. Ik ben er in de voorbije week namelijk achter gekomen dat mijn leven écht niet boeiend genoeg is om een "fotoreportage" over te maken. Als ik 2 keer de deur uit ben geweest, is het veel.


Dus, nu zit ik met een probleempje: ik wil op de maandag, zoals eerder gezegd, een wekelijks terugkomend artikel. Zo'n foto-ding zit er niet in en dus moet ik op zoek naar iets anders wat ik wekelijks kan doen.

Als er iemand een suggestie heeft, dan is die altijd welkom!

En dan hoop ik hier volgende week te zijn met een nieuw wekelijks artikel, tot dan!

(Of tot woensdag, er komen natuurlijk nog wel steeds blogposts online op de andere dagen) 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen