maandag 11 juli 2016

Blogposts die niemand bekeek #1


Veel bloggers maken regelmatig overzichtjes van hun best bekeken blogposts. Ik zou ik niet zijn als ik niet zoals een zalm tegen de stroom in zou zwemmen en daarom laat ik jullie vandaag de minst goed bekeken artikelen van de afgelopen tijd zien! Als dat niet origineel is. Want, elk artikel verdient toch een klein beetje aandacht!




Oké, ik ben misschien niet de allerbeste in nail-art. Maar, ik vond deze nog aardig geslaagd. Blijkbaar was ik ook de enige die dat vond....



Shoplogs zijn normaliter de meest bekeken artikelen... Deze werd iets minder vlot gelezen en dat verbaasde me best wel.



Toen deze blogpost online kwam dacht ik echt dat ik mijn record van grootste aantal lezers ging verbreken. Blijkbaar ken ik mijn publiek niet al te goed. Of kwam dit gewoon op een strategisch héél slecht gekozen dag online? 



Het eerste artikel van deze serie werd wel héél goed onthaald, maar op deel twee zat blijkbaar niemand te wachten! Niet erg, de helft van de items is nu (door de sale) toch al niet meer verkrijgbaar, haha.


Zo! Dat waren de slechtst gelezen artikelen van de afgelopen tijd! Ik vind het best interessant om zulke lijstjes te zien!

!! Vandaag komt er dus nog geen photo diary online, ik hoop daar deze week mee te kunnen beginnen zodanig dat volgende week maandag de eerste online komt. Wil je meer lezen over mijn nieuwe planning? Klik dan hier.!! 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen