vrijdag 3 juni 2016

Mini Beauty Shoplog


Ahoi piraatjes! (Studio 100 fans waar zijn jullie) Vandaag heb ik na mijn korte afwezigheid een klein shoplogje. Ik had vandaag (gisteren voor jullie) even de tijd om snel-snel een aantal dingen mee te pikken bij Kruidvat. Ook kreeg ik nog een aantal leuke dingetjes voor mijn verjaardag en dat laat ik jullie vandaag allemaal zien!


Laten we beginnen met de spulletjes die ik bij Kruidvat kocht.


Allereerst lag in "mijn" Kruidvat de Zensibility collectie van Catrice nu pas in de winkel, ook goed op tijd! Ik nam twee lakjes mee: een roze-nude kleur genaamd Sheer Silence


en een grijze met de naam Greatly Greyish. De swatches van deze lakjes probeer ik zo snel mogelijk online te krijgen, zodanig dat jullie ze ook nog kunnen halen, als ze leuk zijn tenminste. Deze lakjes waren €3,59.


Dan had ik dringend een nieuwe base coat nodig. Mijn favoriet van Essence is al een tijd uit het assortiment en hun gel base coat vind ik niet zo. Ik kwam uiteindelijk uit bij de Dr. Rescue CC Nails Base Coat van Maybelline. Laten we hopen dat het wat is. Deze kostte €4,99


Vervolgens besloot ik dat het nog eens tijd was om een poging te wagen tot het vinden van een foundation die licht genoeg is. Ik nam de lichtste uit de hele winkel mee, maar ik vrees er alsnog voor. Hij kostte €7,59. Laten we nu hopen dat het geen weggegooid geld is.


Ook had ik dringend behoefte aan een dotting tool. Die kwam op €1,99.


Maar, die bolletjes vond ik wat klein.


Gelukkig zat er in de Hello Spring! LE eentje met dikkere bolletjes en hadden ze die toevallig nog, deze was ietsje duurder namelijk €2,59.


Voor mijn verjaardag kreeg ik dit leuke cadeau-setje van Clinique.


Met de High Impact Extreme Volume Mascara.


Oh en kunnen we het even hebben over de blog-struggles. Zo van die glanzende verpakkingen zijn echt de hel. Je zit daar een half uur op te boenen en als je 'm dan mooi neerlegt zitten er alsnog vettige vingers op.


Er zat ook een oogpotloodje in.


En een extreem schattig klein potje oogcrème.

And that's it! Normaliter komen er van al deze producten (op de dottingtools na) reviews online! Zo weten jullie dus ook al wat jullie kunnen gaan verwachten de komende dagen of weken. Ik kan niet garanderen dat er nu weer om de dag een artikel online zal komen, maar ik doe alvast mijn best!

Nog een fijne dag en ik zie jullie de volgende keer, doei!!













2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Ik heb de laatste tijd ook flink geshopt, nu moet ik me weer inhouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Net als ik mij moet "inhouden" zie ik de leukste dingen!

      Verwijderen