woensdag 29 juni 2016

Maybelline Dr.Rescue CC Nails Base Coat


Ahoi! De blogposts volgen elkaar goed op nu en ik zit bijna weer op schema! Hoera! Vandaag laat ik jullie een base coat zien van Maybelline en ik kan alvast verklappen dat ie erg fijn is!




Nou, laat ik het eerst even hebben over het hoe en waarom ik bij deze base coat terecht kwam. Voor een heel lange tijd gebruikte ik de 24/7 Base Coat van Essence, maar die ging uit het assortiment en nu heeft Essence al de base coats vervangen door nagelverharders en base coats met nagelverharder er in verwerkt. Maar, ik kan helemaal niet zo goed tegen nagelverharder dus zat ik met een probleem. (De The Gel Nail Polish Base Coat van Essence laat mijn nagellak sneller chippen dus dat is ook geen optie.) Ik ontdekte dat er eigenlijk weinig "budget" merken zijn die nog een base-coat in hun assortiment hebben en uiteindelijk kwam ik dus bij deze terecht.


De Maybelline Dr.Rescue CC Nails base coat belooft dat ie de kleur van je nagels zal corrigeren. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet veel van merk, maar dat was ook niet mijn bedoeling.

De lak droogt glanzend op, hij droogt matig snel. 

Maar, HA-LE-LU-JA ik heb een echt goede vervanger gevonden! In plaats van 2 dagen blijven de meeste lakken nu 4 dagen zitten. In combinatie met een lak van Essie zou ik het zelfs kunnen rekken tot een dag of  6. Ik heb ook minder snel last van "tipwear". Ik krabbel nogal veel in het rond en na een halve dag heb ik daar  meestal al last van, nu niet meer!



Jippie-ja-jee! (Rent naar Kruidvat en koopt 7 back-ups) Dit is naar mijn mening écht een fijn product!  Werkt goed én is lekker betaalbaar. Proficiat Maybelline!

De Maybelline Dr.rescue CC Nails Base Coat ie verkrijgbaar bij drogisterijen zoals Kruidvat en Di. Je betaalt €4,99 voor een flesje van 7ml.




6 opmerkingen:

  1. ik moet nog een nieuwe base coat hebben en deze klinkt super! niet zo duur ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, hij is inderdaad zeker niet duur! Ik zou 'm proberen als ik jou was! :)

      Verwijderen
  2. Oh dat klinkt wel als een heel goed idee! Dat vind ik het wel waard om te testen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo ik moet ook nog eens een base coat kopen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is echt zo iets wat je telkens vergeet, hé!

      Verwijderen