vrijdag 24 juni 2016

Kruidvat Shoplog


Hallo! Na weer een tijdje niet geblogd te hebben (examens en andere school dingen) heb ik wéér een shoplog, oeps. Het feit dat de halte waar ik de bus van school naar huis neem pal voor een Kruidvat ligt, is écht slecht voor mijn portemonnee, Maar, goed. Let's begin!



Allereerst een noodzakelijk dingetje, dat ik altijd vergeet, maar nu gelukkig niet: nagellakremover! Deze potjes van Essence vind ik zelf het fijnste. Hij kostte €2,99.


Dan waren ook eindelijk de Velvet Sticks weer op voorraad, hoera! Ik nam twee kleuren mee: 01 Nude Hero



en 02 Peony Star, deze waren €1,99 per stuk en hiervan kun je in de loop van volgende week een review verwachten.



Dan had ik ook een highlighter voor op mijn wenkbrauwbot nodig. Ik ging voor de Essence I <3 Nude Eyeshadow in 01 Vanilla Sugar. Hij is heel mooi, maar helaas voor mij net niet wit genoeg om er veel van te merken... Deze kostte € 1,59.


Deze mascara zie ik letterlijk overal voorbij komen en ik kon natuurlijk niet achterblijven. Deze was €3,99.


In de rapte graaide ik ook nog een nieuwe fles droogshampoo mee, want dat had ik gewoon echt nodig. Ik nam er eentje mee die ik nog nooit geprobeerd heb, dus ik ben benieuwd. Deze kostte €5,49.


Ook had ik een nieuw schuin afgesneden kwastje nodig (die echt slecht op de foto staat, excusi), dus die nam ik dan maar mee van Essence, hij kostte €2,59 en is héél erg fijn.


Tot slot nog een base coat van Maybelline, de peel off versie deze keer. Ik draag heel graag glitter, maar dat is altijd zo'n klus om er af te halen. Deze maakt hopelijk mijn leven makkelijker. Hij kostte €4,99.


Ziezo, dat was het alweer. Met een beetje geluk komen er vanaf volgende week weer artikelen online op een regelmatige basis. Ik heb alleszins genoeg ideeën én een voorraadje aan producten om te reviewen!

Ik zie jullie dus hopelijk volgende week weer! Doei!










4 opmerkingen:

  1. Die velvet stick wil ik eigenlijk ook nog wel proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gekocht! Batiste is echt een goede droogshampoo :) gebruik het altijd graag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De droogshampoo bevalt inderdaad goed!

      Verwijderen