vrijdag 10 juni 2016

Catrice "Zensibility" Nail Laquers

Ahoi! Vandaag de langverwachte review van de Catrice "Zensibility" Nail Laquers. Door omstandigheden duurde het wat langer dan ik had verwacht, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt!




De eerste kleur heet Greatly Greyish, wat ik een hele leuke naam vind!


En tadaa! Wat een beauty is dit zeg! Ik vind 'm werkelijk prachtig! Het kwastje lakt ook fijn en de substantie is lekker romig, het doet me denken aan Essie. Deze lak dekt perfect met 2 laagjes. 


Het enige wat wel gek is aan deze lakjes is de manier waarop je ze open doet. Eerst moet je een stuk dop eraf draaien om vervolgens het eigenlijke kwastje er met een ruk uit te trekken. Beetje een raar systeem, Catrice, dat gaat na een tijd toch dichtslibben dan?


Want dit is wat je er dan uithaalt. Volgens mij kan binnen een week dit flesje al niet meer open.



Ik kocht ook nog een tweede kleurtje genaamd Sheer Silence. Al hoop ik stiekem dat ie niet "sheer" is want dan belandt die onvermijdelijk ergens achter in een la. Er waren trouwens in totaal vier kleuren nagellak. Nog een kersenrode en een teal-kleur, volgens mij.



Wat een leuk kleurtje! Ook deze is super romig en helemaal niet sheer, hij dekt perfect met 2 laagjes. Helaas had ik bij deze lak wel voor wat ik al vreesde. Bij het opendoen moest ik te hard trekken en toen ineens "plets" en mijn hele hand hing onder de nagellak...



Oké! Goed bezig Catrice! Dit zijn écht fijne lakjes. Ze blijven ook langer zitten dan wat ik gewend ben, toch zeker een dag of drie terwijl Catrice lakken het bij mij meestal nog geen dag uithouden. De kwaliteit is dus toppie, maar die verpakking....

De Catrice Zensibility collectie is met een beetje geluk NU te krijgen bij Kruidvat. De nagellakjes kosten €3,59 per stuk. Er is ook nog onder andere een oogschaduwquattro en een kwastenrol beschikbaar.





4 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder en mooi kleurtje is Greatly Greyish! Heb deze lakjes vorige week nog zien staan maar toch niet meegenomen; lichtjes spijt van nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb ook lang staan twijfelen! Maar ik ben blij dat ik ze toch heb meegenomen!

      Verwijderen
  2. Ik vind de lakjes erg mooi!! Het flesje is alleen niet mijn ding, maar het gaat natuurlijk om de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wat ze wouden bereiken met die verpakking snap ik ook niet goed, maar het gaat inderdaad om de inhoud!

      Verwijderen