donderdag 5 mei 2016

Succulenten bij Hema + Update


Hallo! Long time no see! Maar ik ben weer terug! Met een artikel over tuinieren! Nee, nee, grapje. In dit artikel deel ik een leuke tip en geef ik even een update over wat je binnenkort kan verwachten! Lees dus snel verder!



Hoe prachtig zijn deze beauty's? Ik had nooit gedacht dat ik zo lovend zou zijn over een plant... Deze kocht ik dus zoals vermeld gewoon bij de Hema! Voor Moederdag welteverstaan, al durfde ik het niet aan om ze nog tot dan op mijn kamer te laten staan, want planten killen kan ik goed! Deze schatjes kostten 3(!) euro. Dat is trouwens echt niet veel, ook al zijn ze heel erg klein, 1 euro per plantje is heel weinig. Deze set was trouwens wel in sale, ze hadden er ook duurdere. 


De potjes kocht ik er los bij en waren €1,25 voor drie als ik het goed heb.


Het ovale schaaltje hadden we al, die is van Ikea.


Nu, over naar de beloofde update! Ik had jullie reviews belooft en die komen er ook! Al zullen het wel (zeker in de nabije toekomst) vooral skin-care gerelateerde dingen zijn. Ik had het ook liever anders gezien, maar dat is nu eenmaal waar ik nu veel mee bezig ben. Ben je dus geïnteresseerd in dat soort dingen, dan zit er de komende dagen veel leuks voor je aan te komen!

Ik heb nu al foto's gemaakt en bewerkt voor een artikel of zes, wat dus wil zeggen dat ik toch anderhalve week verder kan! Nu nog even doorwerken, alles uittypen en dan staat er weer lekker veel leesvoer op jullie te wachten!

Het eerstvolgende artikel komt dus zaterdag, als ik het goed heb!

Tot dan! Veel plezier met Hemelvaartsdag vandaag en Moederdag zondag!




1 opmerking: