woensdag 11 mei 2016

Louis Widmer Waterproof Oogmakeupremover


Hoi! Dit is waarschijnlijk de kortste blogpost ooit, maar goed dat mag ook weleens. 


Vandaag heb ik voor jullie gewoon een soort van "tip", want een echte review kun je dit niet echt noemen. Onlangs kreeg ik dit namelijk in mijn handen geduwd. Een redelijk genereus sample van de waterproof remover van Louis Widmer. Ik verwachtte er niet veel van dus ik kegelde de verpakking met de uitleg meteen de vuilnisbak in. De ingrediënten heb ik dus even gekopieerd van hun website:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Squalane, Dipropylene Glycol, Sodium Chloride, Panthenol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Disodium EDTA, Polyepsilon-Lysine, Pantolactone. (FVN100170.0004)


Maar, dit is dus echt verbazingwekkend goed spul! Ik gebruik altijd zo'n olieremover van Yves Rocher en ik dacht dat dat wel prima ging. Dit gaat weliswaar (wat een woord) een stuk vlotter! Het product is iets prijziger maar ach, het werkt écht wel een pak beter!




Goed, dat wou ik dus even mededelen! 

Deze remover kost €11,70 voor een fles van 100ml. Louis Widmer is verkrijgbaar bij de apotheek.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen