donderdag 19 mei 2016

Hunkemöller Parfums


Parfum, ik ben er dol op! Zowel high-end als low budget, ik ben altijd op zoek naar verborgen pareltjes. Die vond ik, raar maar waar, deze keer bij Hunkemöller!






Allereerst vind ik het echt geweldig hoe zij hun spullen verpakken, super leuk!


Heel erg luxe vind ik dat.









Het parfum "Noir" zit zelfs nog een keer verpakt in een organza zakje.




En zo ziet de flacon er uit. Ik besloot bij beide geuren voor de 8ml verpakking te gaan omdat ik nooit had gedacht dat ik ze zo lekker zou vinden.

Dit is wat ze er over vertellen op hun website:

"De geur bestaat uit bloemige, musk aroma’s. Deze mix zorgt voor een vrouwelijke en sensuele geur."

Oké, bloemige musk dus, een beetje vaag maar goed. Het is wel exact hoe ik de geur zou omschrijven al zou ik er ook nog de woorden vanille en amber aan toevoegen.

Dit is een zware, sterke, sexy avondgeur, maar zelf vind ik 'm wel heel erg lekker! 




En dan nu "Sexy Pink".




Ongeveer dezelfde vormgeving, maar dan ietsje frisser en met een zilverkleurige dop, persoonlijk vind ik dit een stuk beter ogen. Dat gele watertje bij de andere geur is een beetje verdacht...

Dit is wat Hunkemöller zelf te zeggen heeft:

"Eau de toilette met een frisse, sensuele geur speciaal. "

Lekker duidelijk weer! Deze geur is volgens mij fris en tegelijk zoetig. Ik ruik peer en ook iets van citrus, ik denk grapefruit. Ook deze vind ik echt super lekker! Ik baal echt dat ik maar een kleine verpakking heb meegenomen, ik draag 'm elke dag.



Hunkemöller heeft mij positief verrast. De geuren ruiken lekker, hebben een even lekker prijsje én ze blijven ook nog eens heel goed zitten!

De parfums kosten beiden €8,99 voor 8 ml en €22,99 voor een verpakking die volgens mij 30ml bevat, dat kon ik nergens vinden, maar daar ga ik van uit. Hunkemöller is te verkrijgen bij hun eigen winkels en online.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen