woensdag 25 mei 2016

Hoera(!) ik ben jarig!


Hoera, ik ben jarig! Ja jongens vandaag wordt ik officieel "volwassen".  Al valt het te betwijfelen of ik ooit echt volwassen ga worden.
 

Want, dit is al jaren de enige quote die echt bij mij past. Ik weiger dan ook om mij "volwassen" te gedragen. In mijn handelen en denken natuurlijk wel, maar ik heb nooit luidop gedacht "was ik al maar 18", terwijl dat toch iets is waar veel "kinderen" naar uit kijken. Je mag met de auto rijden, drinken en lekker zelf beslissen waar je gaat of staat. Ik zie dat ook bij mijn nichtje van (bijna) 11, die Frozen echt mega super kinderachtig vindt, terwijl ik hier nu (bijna) al huppelend rondloop in mijn Olaf-joggingbroek met mijn Olaf-mok mijn Olaf-knuffel en mijn Olaf-balpen.
I love Olaf, haha.

Ook verjaar ik helemaal niet graag, nooit gedaan eigenlijk en dit jaar is dat zeker niet anders, ik vind het maar een raar gedoe, dat verjaren. Dus ik besteed er niet zo heel veel aandacht aan, moest ik voorbije zondag geen "feestje" gehad hebben zou ik het waarschijnlijk zelfs gewoon vergeten zijn, oeps.


Zo, tot zover mijn stukje "filosofie van de jarige". Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag!

 Zijn er trouwens nog mensen onder jullie die er zo over denken? Of ben ik hier weer het aparte geval?

Untill next time! Bubye!





2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Oh! Dankjewel! Ik had het pas laat gezien daar alle drukte, maar alsnog bedankt!

      Verwijderen