maandag 23 mei 2016

Geen artikel?!

Hoi! Vandaag weer even een super saai lapje tekst over waarom er geen artikel online is gekomen.
Het was namelijk mijn bedoeling om een photo diary online te zetten, maar aangezien ik door alle drukte vergeten ben om foto's te nemen, is dat nogal idioot.

Gisteren had ik een feestje voor mijn 18 de verjaardag, ik verjaar nu woensdag, maar de familie kwam zondag al. Daarvoor heb ik maar liefst bijna twee hele dagen in de keuken gestaan en dan was ik nog maar nipt klaar, je kan dus begrijpen dat ik niet echt veel tijd heb gehad voor mijn blog. 

Normaliter schrijf ik de meeste van mijn artikelen dan ook in de weekends, maar nu had ik dus geen tijd. Ook de komende twee weken heb ik nog erg veel dingen te doen voor school. Dus ik kan niet beloven dat er veel online gaat komen.

Mijn excuses en ik hoop hier snel weer wat te kunnen posten! Adios!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen