zaterdag 7 mei 2016

Garnier Ultra Doux Lindebloesemshampoo


Voordat we gaan beginnen aan de overload aan skin-care reviews heb ik vandaag nog een review van een shampoo! Ik twijfelde eerst of dat wel "leuk" genoeg was, maar achteraf gezien blog ik nog altijd over wat mij "bezig houd" en dat is op dit moment deze shampoo!



Laten we beginnen met de ingrediënten die ik ook even op de foto heb gezet, ik ken daar écht niks van en heb ook niet echt iets waar ik "niet tegen kan", maar ik weet dat velen wel gevoelig zijn voor bepaalde bestanddelen. Al heb ik wel het idee dat "we" geen "fan" zijn van sodium laureth sulfate (heb ik me laten vertellen). Dat ingrediënt is hier dus wel aanwezig.


De structuur van de shampoo is heel erg "jelly"-achtig. Het lijkt door z'n groene kleur een beetje op slijm of snot, haha. Hij schuimt lekker, maar je hebt best veel nodig voor je haar goed gewassen is. Dat ben ik wel gewoon van Garnier.

De shampoo ruikt fris en heeft geen hele sterke geur. Ik vind het een beetje wc-verfrisser-geur, maar het is niet dat het écht stoort. Eens je haar uitgespoeld is ruik je er niets meer van.

Dit is een shampoo voor normaal haar die belooft volume te creëren. Dat volume is echter ver te zoeken, daar merk ik écht helemaal niets van en dat is best spijtig. Mijn haar is wel goed gewassen en voelt "zacht" aan. Ik krijg hier geen extra knopen van en dat is wél fijn. De shampoo maakt mijn haar ook niet sneller vet.


Coclusie: dit is een goede, basic shampoo. Niks speciaals, maar ook zeker niet slecht. Een shampoo die prima is voor "het hele gezin". Zo'n standaard shampoo die goed zou staan in je gastbadkamer, moest je die al hebben. Fijn dingetje, maar opnieuw kopen ga ik het toch niet doen. Dan heb ik liever een "specialeke".

De Garnier Ultra Doux Lindebloesemshampoo kost €3,09 voor 250ml en is verkrijgbaar bij de drogist en supermarkt.

!! Ik ben niet zeker dat deze ook beschikbaar is in Nederland. Ik weet dat" Ultra Doux" bij jullie "Loving Blends" heet. Maar volgens mij hebben jullie niet alle lijnen die wij hebben.!!


2 opmerkingen: