zondag 15 mei 2016

Garnier Ultra Doux Body Bodylotions


Ultra Doux voor het haar bestaat natuurlijk al langer, maar sinds kort hebben ze de lijn uitgebreid met een aantal verzorgingsproducten voor het lichaam. Vandaag review ik 2 van hun bodylotions.


We beginnen met het geheim van honing, een lijn waarvan ik de conditioner wel kan appreciëren.


Wederom eerst de ingrediënten.


En zo ziet ie er uit: een dikke gelige lotion. De lotion ruikt wel érg zoet, een combinatie van honing en vanille. Zeker na even smeren komt vooral de honinggeur er echt goed door. Misschien niet zo slim als je in de zomer nog naar buiten moet. Tenzij je graag insecten aantrekt, natuurlijk.

Is dit een fijne lotion? Ja! Hij trekt redelijk snel in én is (voor mij dan) voedend genoeg. Ook krijg ik hier geen rare bultjes van op mijn benen, wat ik met heel veel bodylotions wel heb.


Dan gaan we verder met de mythische olijven. 


Weer ingrediënten.


Dit is een witte lotion, iets minder dik (naar mijn gevoel) dan de honing variant.

Deze versie ruikt naar vanille en bloemen, erg lekker vind ik dat. Trekt ook snel in en is zeker ook zo voedend als de honing versie. Al denk ik dat deze wel ietsje sneller intrekt, ik het natuurlijk niet getimed. Ook hier krijg ik geen bultjes van en dat is fijn.


Dit zijn fijne lotions! Voedend én ze trekken snel in. Ook ruiken ze best lekker. Eigenlijk heb ik hier niets op aan te merken. De groene zou voor de zeer droge huid zijn en de oranje voor de extra droge huid, dat verschil snap ik niet goed, maar kom. Mijn voorkeur gaat uit naar de groene.

Deze lotions kosten €4,79 voor 250ml en zijn verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen en supermarkten.

!!Ultra Doux Body is in Nederland beschikbaar als Loving Blends Body, de namen van de lijnen zijn in dat geval: Honinggoud en Mytische Olijf.!!










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen