maandag 9 mei 2016

Garnier PureActive Micellair Water


Micellair water, eerst geloofde ik er niet zo in. Maar, toen ik er uiteindelijk eentje probeerde was ik wel meteen verkocht. Sinds kort heeft Garnier een nieuwe soort aan het assortiment toegevoegd. Is deze echt anders dan de andere? Je komt het snel genoeg te weten!



Laten we wederom beginnen met de ingrediënten! Hier zit dus alchohol in en dat had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht. Voor de rest ken ik hier echt niks van, dus moet je zelf maar even je conclusies trekken.

Voor de rest heb ik geen foto's genomen terwijl ik mijn make-up er afhaalde. Ik vond een foto van mij die met een wattenschijfje over haar gezicht veegt eerlijk gezegd niks toevoegen.

Het product doet wel zeker zijn werk! Ik gebruik micellair water voornamelijk om mijn gezichtsmake-up er af te halen. Dat gaat prima! Mijn oogmake-up is een ander verhaal. Ik heb echt een oliereiniger nodig, want ik gebruik bijna altijd waterproof mascara en dat krijg ik er echt niet afgeboend met dit spul.

Is deze nu "anders" dan de andere? Ik merk helemaal geen verschil. Mijn huid reageert hier niet anders op dan op de roze variant. Het enige verschil is volgens mij de kleur van de fles...



Oké, dit is een fijn micellair water, maar je kunt evengoed de andere varianten nemen. Volgens mij zit in de roze trouwens ook geen alcohol, maar ik kan mij vergissen.

Het Garnier PureActive micellair water kost €5,99 voor 400ml en is te koop bij de meeste drogisterijen en supermarkten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen