dinsdag 17 mei 2016

Garnier PureActive Fruit Energy Verkwikkende Reinigingsgel


Na besloten te hebben dat de Garnier PureActive Reinigingsgel Anti-mee-eters niet geschikt was voor elke dag, ging ik op zoek naar iets anders en kwam uit bij een andere reiniger van Garnier, eentje met fruit dan nog wel!



Ingrediënten.


Hoera! Hier zitten tenminste geen scrubdeeltjes in, maar die had ik anders wel zien zitten door de doorzichtige fles heen.


Garnier belooft een "aangenaam schuimende textuur". Nou, nou, echt "schuimen" noem ik dit niet hoor.

Wel is dit een prettige dagelijkse reiniger of toch voor mensen met een vette huid. Mijn wangen kunnen hier soms een beetje te droog van worden. Mijn T-zone daarentegen is hier best tevreden mee. Ik reageer er niet slecht op. 

Deze reiniger doet niet heel veel, ik zie niet echt een verandering en mijn huid. Maar, ik kan er tegen en dat is al veel. De meeste reinigers geven mij enorme break-outs. Als ik dus echt weer last krijg van pukkeltjes dan pak ik de eerder genoemde scrub er gewoon even bij en dan is het probleem ook opgelost.


Conclusie: prima in orde! Een fijne reiniger, al moet je er ook niet al te veel van verwachten. Hij droogt een vette huid niet uit (heb je droge plekjes gebruik daar dan niet teveel product). De huid is goed schoon en trekt niet. Maar, wonderen verrichten doet ie niet.

Dit product kost €5,59 voor 200ml en is verkrijgbaar bij de meeste drogisten en supermarkten.







2 opmerkingen:

  1. De geur lijkt mij zeker fijn, leuke review.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De geur is inderdaad best lekker. Dankjewel!

      Verwijderen