dinsdag 26 april 2016

Wat er op de planning staat.

Ik dacht dat het vandaag wel fijn zou zijn om gewoon eventjes een update te doen zonder al te veel poespas. Normaliter komt hier om de dag een blogpost online, dit is me al vrij goed gelukt sinds ik mijn blog begonnen ben, maar dat zal even wat minderen vrees ik. Ik zit nu in een vrij drukke periode en voor vandaag was het bijvoorbeeld ook niet gelukt om een blogpost eruit te persen. Ik ga wel mijn best doen, hoor! 

Maar goed, aangezien er nu toch blijkbaar al een aantal mensen mijn blog lezen zou ik even willen vragen of jullie nog ideetjes hebben voor blogpost. Ik zit namelijk een beetje zonder.

Ik merk natuurlijk zelf ook wel dat de echte "reviews" meestal het best gesmaakt worden, maar daarvoor moet ik natuurlijk een aantal producten in huis halen en door een gebrek aan tijd is dat er niet echt van gekomen.

Dus, iemand nog ideetjes? Ik zal zo snel mogelijk proberen om weer een aantal dingen in huis te halen die ik kan reviewen (ik kan me trouwens de laatste keer dat ik eens écht goed geshopt heb niet meer herinneren). Maar, ik zoek dus nog andere "soorten" blogpost die jullie leuk vinden om te lezen. 

Alvast bedankt om te reageren! Je kan mij trouwens tijdens mijn mogelijke afwezigheid (ik zeg mogelijk ik weet het ook niet precies) altijd volgen op Instagram waar ik wél zeker blijf posten.

Dus, adios en ik hoop hier snel (overmorgen) weer terug te zijn!

Oh trouwens welke uitlijning leest voor jullie het makkelijkste? Uitvullen of centreren?

Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen