vrijdag 22 april 2016

This or That TAG

Vandaag heb ik weer een TAG, want dat was al even geleden en die worden blijkbaar best goed gelezen! Deze keer de this or that TAG waarbij ik enkele "verscheurende" keuzes moet maken. Wil je da antwoorden weten? Ja? Lees dan snel verder!


Fashion…
Spijkerbroek of Joggingsbroek?
Spijkerbroek! Ik draag ALTIJD jeans, ik heb zelfs geen joggingbroek...
Jurken of rokken?
  Mmh, jurken vind ik vaak mooier, denk ik.
Streepjes of ruitjes?
Streepjes! Ik hou énorm van streepjes.
Teenslippers of sandalen?
Sandalen. Vroeger zou ik teenslippers gezegd hebben, maar eerlijk is eerlijk echt "mooi" zijn ze niet.
Sjaals of hoedjes?
 Oei, die is moeilijk! Ik vind hoedjes héél leuk, maar ik ga denk ik toch voor een sjaal, want die draag ik ook effectief.
Oorknopjes of oorhangers?
Knopjes. Ik draag eigenlijk nooit hangers.
Kettingen of armbanden?
Kettingen vind ik mooier, maar armbanden draag ik vaker dus ik ga daar maar voor.
Hakken of platte schoenen?
 Platte schoenen, ik voel mij anders een reus, haha.
Cowboylaarzen of paardrijlaarzen?
 Cowboylaarzen, yeehaa!
Jasje of vest?
Wat is het verschil?
Make-up…
Blush of bronzer?
Bronzer! Met enkel blush zie ik er uit als een porseleinen poppetje...
Lipgloss of lipstick?
Mmh, lipstick denk ik al draag ik vooral van die chubby-sticks.
Eyeliner of mascara?
Mascara, in eyeliner ben ik geen held en dat ziet er bij mij heel raar uit zonder mascara.
Foundation of concealer?
Concealer! Ik draag NOOIT foundation...
Neutraal of kleur? 
Oei, doe maar neutraal dan, teveel kleur is ook een beetje gek...
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw?
Vast, zoals ik al zei ik ben nogal onhandig...
Kwasten of sponsjes?
Kwasten.
Nagels…

OPI of China Glaze?
Daar kan ik niet over oordelen, ik heb nog nooit een lak van China Glaze gehad.
Lang of kort?
Tussenin?
Acryl of natuurlijk?
Acryl is zo dikkig he, geef mij maar natuurlijk.
Felgekleurd of donker?
 Oei! Fel in de zomer en donker in de winter?
Met nailart of zonder nailart?
Zonder, als is een nailart op z'n tijd ook niet mis.
Lichaam…
Parfum of Bodyspray?
Parfum.
Lotion of body butter? 
Lotion, body butter is zo dik he...
Douchegel of zeep?
Douchegel, zeep dat kan ik me zelfs niet echt voorstellen...
Lush of andere merken?
Lush is leuk, maar alleen Lush een beetje prijzig soms denk ik?
Haar…
Krullend of stijl?
 Vind ik beide leuk! Ik heb een tusseninnetje...
Knot of paardenstaart?
Knot! Ik sta echt niet met een staart.
Schuifspeldjes of clipjes?
 Schuifspeldjes zie je niet zo goed zitten, dus ik ga daarvoor.
Haarlak of gel?
Haarlak, ik zou zelfs niet weten wat ik met gel moet aanvangen.
Licht of donker? 
Licht, anders zie ik eruit als een vampier.
Lok of pony?
Wat is een "lok"?
Los of vast?
Half..
Overig…
Regen of zonneschijn?
ZON!
Zomer of winter?
ZOMER!!.
Herfst of Lente,
LENTE!!!
Chocolade of vanille?
OEI beide asjeblieft!
Westen of oosten?
Huh?

Ziezo, dat was het weer! Ik haal mijn TAG's hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen