vrijdag 8 april 2016

Simpele lente nail-art


Oioi! Vandaag laat ik jullie één van mijn nail-art "creaties" van de laatste tijd zien! Ik had niet verwacht dat deze mij zo zou bevallen en dus besloot ik er een blogpost aan te wijden.




Eigenlijk komt het er op neer dat ik een deel van mijn nagel heb afgeplakt met tape, zodanig dat het "blote" deel een soort van driehoek over de tip van mijn nagel vormde. Wel belangrijk is dat je hierbij goed oplet dat je al het wit van je nagel onbedekt laat, wat dit verschilt per nagel en anders kan je manicure er nogal "geknutseld" uit zien.

Vervolgens heb ik het blote deel ingekleurd met twee laagjes blauw en daarna met een bobby-pin (doe dit vooral met een dotting tool als je er één hebt, ik vergeet er steeds één te halen) vijf gekleurde stipjes gezet en een witte in het midden. 

Afwerken met top-coat en voila, daar heb je het!


De lakjes die ik gebruikt heb zijn, van links naar rechts:
Biocura in Coconut (top-coat)
Essence The Gel Nail Polish in I <3 my blue jeans
Rimmel 60 Seconds Super Shine in White Hot Love
Essence Colour&Go in Hello, marshmellow!
Boulevard (kleur onbekend)


Alhoewel het misschien niet de meest netjes gelakte nail-art ooit is, ben ik er wel heel blij meer! Ik ben normaal niet zo van half gelakte nagels, maar ik denk dat ik het toch een keer vaker ga proberen! Ook leuk om te weten misschien is dat dit voor mijn doen echt lang mooi is gebleven (zo'n 5 dagen). Ik weet niet aan wat dit lag, maar ik dacht ik geef het even mee!

Welke kleur heb jij nu op je nagels?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen