woensdag 20 april 2016

Nieuwe favoriet: w7 lip bomb


Lippenbalsems, ik krijg er maar niet genoeg van. Gebruik ik het niet, zijn mijn lippen droog als de woestijn. Wat exact het probleem was toen ik deze rakker tegen kwam. Ik liep buiten in de kou en realiseerde me dat ik weeral geen lippenbalsem bij had. In de Big Bazar aan de kassa grabbelde ik deze dus maar mee, zonder verwachtingen. Maar jongens, wat werd ik positief verrast door dit dingetje!


De verpakking is niks speciaals. Een beetje gestolen van de Eos lippenbalsems en een schreeuwerig lettertype gebruikt, voila klaar! Per geur/smaakje hebben ze een andere kleur, deze is in raspberry oftewel framboos.

Qua geur valt dit trouwens voor mij een beetje tegen; als ik het ruik zou ik niet zeggen dat het framboos is. Het ruikt trouwens ook een beetje chemisch, zoals de nagellakremoverpotjes van Kruidvat, maar dan zonder de remover-geur. Als je eventjes aan je lippen likt proeft het trouwens wel ├ęcht naar frambozen. Frambozen-Fruittellas om precies te zijn.


Om even een idee te geven van de grootte.



En zo ziet ie er vanbinnen uit, gebruikt weliswaar, want ik had niet gedacht dat ik hier ooit wat over ging schrijven. Maar, zoals je kunt zien is ie al fel afgesleten en dus heel geliefd! Ik gebruik 'm elke dag meerdere keren. Het gevoel dat ie aan mijn lippen geeft is heel erg fijn! Het valt een beetje te vergelijken met het gevoel van een Babylips. Heel erg hydraterend en ik heb beduidend minder last van velletjes.

Ik ben dus erg te spreken over deze w7 Lip Bomb!. Ik betaalde hier geloof ik een euro of twee voor bij de Big Bazar en ik zijn denk ik nog wel meerdere geuren/smaakjes waar je uit kunt kiezen.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen