dinsdag 5 april 2016

Kiko Kajal 115



Op een van mijn shoppingtripjes onlangs, sprongen we even de Kiko binnen. Sinds een tijdje zit er namelijk ééntje in Hasselt. Het was er superdruk! Uiteindelijk nam ik maar één dingetje mee en dat was een huidkleurig oogpotloodje.



Het potloodje zit verpakt in een zwart kartonnen doosje, wat ik altijd heel erg luxueus vind overkomen.






Eens geopend is het potloodje vrij simpel vorm gegeven, waar op zich niks mis mee is. Het is een écht potloodje, dus niet zo eentje die je kunt "uitdraaien" maar eentje die je moet slijpen. Op zich heb ik dat wel liever omdat van die uitdraaipotloodjes toch nooit echt scherp blijven of zo.



Wauw, ik verschoot echt van hoe zacht dat ding is. Mijn ervaring met oogpotlood vertelt mij namelijk dat die dingen zo hard zijn als kleurpotloden en dat je meer jezelf aan het verminken bent dan dat er effectief kleur af komt, deze is echter helemaal anders! Hij is super-duper zacht en er komt ook genoeg kleur af!


Ik gebruik het potloodje voornamelijk op mijn onderste waterlijn, om mijn blik een beetje te openen. Maar, als je een iets donkerdere huidskleur hebt als ik (wat bijna zeker is) zou je dit eventueel ook kunnen gebruiken als highlighter onder je wenkbrauw. Of voor zij die graag experimenteren met kleur, gewoon als eyeliner.


Op bovenstaande foto heb ik het potloodje ook gebruikt en ik zie er toch duidelijk wat wakkerder uit, haha.

In het algemeen ben ik echt super tevreden van dit potloodje, enige nadeel is dat ie niet extreem goed blijft zitten op mijn waterlijn, maar het is geen waterproof dus dat verwacht ik ook niet.

Voor dit potloodje betaalde ik bij Kiko in Hasselt €4,20. Kiko is verkrijgbaar bij hun eigen fillialen of op de website.






4 opmerkingen:

  1. Ik vind het effect van deze stap altijd zo leuk, ik gebruik het ook graag! Deze klinkt goed! En wat heb je een leuk shirt aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie review, ik ben een nieuw volger! :)

    BeantwoordenVerwijderen