zondag 10 april 2016

Ik ben begonnen met Blogilates


Jaja, jongens je leest het goed! Deze luiwammes is begonnen met iets waar ze hopelijk geen spijt van gaat krijgen: Blogilates. Wil je weten wat ik er van vind? Lees dan snel verder!
Sporten en Tine dat gaat niet samen. Ik ben echt fan van sport kijken op de televisie, maar veel verder ben ik nooit gekomen. Nu ben ik sinds kort (vandaag, ahum) begonnen met Blogilates te doen en dan wel het Beginners Plan, kwestie dat ik echt wel een beginner ben. Hoe bevalt mij dat?

beginners 2b-1

Dit is dus de Beginner's 2.0 Calender. Blogilates is trouwens gewoon pilates, haha. Vandaag (het moment dat ik dit schrijf) heb ik net dag 2 afgewerkt en ik moet zeggen, dat valt best mee! Dag 1 heb ik trouwens overgeslagen want dat was gewoon een heleboel uitleg en weinig anders dus dat duurde me wat te lang, oeps. De dingetjes in het roze doe ik trouwens ook niet omdat ik 's ochtends echt eerst mijn medicatie moet nemen en eten voor ik wat doe, anders val ik nogal snel flauw.


Dag 2 bevatte dus 2 video's die focusten op de "abs" en dat was best oké. Ik heb niet alles volledig afgewerkt, maar dat kwam meer omdat ik constant de neiging had van om te vallen, dan dat de moeilijkheidsgraad te hoog lag. Reuze slecht evenwicht hiero! 

De recepten op dag zeven ga ik ook overslaan en dan bouw ik gewoon een rustdag in. Warme banaan, ik moet er niet aan denken.

Ik hoop dat ik dit plan kan afwerken, want ik ben in het verleden al een heel aantal keer gefaald met dat soort dingen, maar dit ziet er zelfs voor mij haalbaar uit. 

Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat terwijl ik dit schrijf ik echt de neiging heb van om te vallen van de slaap, maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan het feit dat ik sowieso heel erg snel moe ben. Niks om je zorgen over te maken dus. Trouwens, behalve dat ik moe ben, voel ik mij wel soort van "voldaan" en "trots" wat een gevoel is dat ik eerlijk gezegd nog nooit heb gehad. Normaal ben ik alleen maar moe, hoera voor vooruitgang!

Zozo, ik blijf zeker mijn progressie met jullie delen! Dat is ineens ook weer motivatie want ik wil mijn lezers (zijn die er?) niet teleurstellen.

Wat sporten jullie allemaal af? Laat het me zeker weten in de comments en tot de volgende!

Vind hier het beginners plan.
Ga hier naar de website van Blogilates.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen