zondag 24 april 2016

H&M wishlist lente 2016


De H&M, ik zou er kunnen wonen. Mijn liefde voor deze winkelketen loopt dan ook echt de spuigaten uit! Wat wil ik deze keer allemaal scoren? Ik laat het jullie zien in dit artikel!

Voor meer informatie over elk individueel item zoals prijs en materiaal, gewoon even op de foto klikken! Dan wordt je doorgestuurd naar de website van H&M. Dit opent in een nieuw tabblad, dus je moet niet bang zijn om de blogpost kwijt te raken!



❀Kleding


Simpel, maar leuk zo'n jurkje. Ik wil dit al een tijdje proberen, maar ben bang dat het een beetje te schoolmeisjesachtig is.

Dit, daarentegen has my name written all over it! Dit is ZO mijn ding! Tine in een topje!

Weer een schoolmeisjesjurkje, maar wel heel schattig, toch?


Als ik mezelf niet vergis hadden ze deze vorig jaar ook... Maar toen hadden ze mijn maat niet, poging 2.0!

Dit vind ik een heel leuk jurkje! Al had ik het leuker gevonden als playsuit, denk ik. Off the shoulder staat mij niet (vind ik dan), maar ik doe nog een poging.

Een chillshort, oké dit is zo'n typisch broekje dat uiteindelijk bij mijn pyjama's beland, maar goed.


Natuurlijk nog enkele dingen van de kinderafdeling! Een simpel skaterjurkje, bijvoorbeeld.


En deze playsuit die echt roept:"Tine, ik ben kei comfortabel, koop mij!".

Accessoires❀

Wat een leuke stickertjes! Heel schattig allemaal.

Deze ringenset vind ik ook heel leuk, het combineert goud en zilver en ik vind de "steen" heel mooi!


Dit kan ik dus echt niet laten liggen, hé! Het zijn haar clipjes, "begot"! Leuk in een vlecht denk ik en ja ik draag dit op een doorsnee dag, haha.

❀Home

Ik ben helemaal into tropische prints tegenwoordig en mijn kamer kan best wat kussentjes gebruiken!

Deze print is misschien voor vele te schreeuwerig, maar ik vind 'm zo leuk! Zulke dienbladen zijn altijd handig! Voor een feestje of als foto-achtergrond!

Nog een kussen, met geometrische print deze keer.

En een kussen wat eigenlijk voor een tuinstoel dient, maar ik ben al eeuwen naar zo iets op zoek voor de houten stoel op mijn kamer! In de "witte-print" deze keer, anders is het voor mijn slaapkamer net wat te veel van het goede vrees ik.

En servetten! Je hebt nooit genoeg servetten, ik vier volgende maand mijn 18de verjaardag en met de familie over de vloer heb je écht servetten nodig!

En nog een dienblad/foto-achtergrond.



Dit make-up-tasje is toch té leuk voor woorden! Zo cute!

Ziezo, als ik dat allemaal koop zal ik al meer dan blut zijn! Waar kopen jullie het meeste kleding, home-decor of accessoires?




6 opmerkingen:

  1. Super leuke lijst, ik heb ook echt een enorme wishlist, maar ik heb een no buy haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hoop leuke dingen op je wishlist staan. Ik heb laatst ook een offshoulder ding gekocht bij de H&M, bij mij was het een croptop maar wel van dezelfde collectie volgens mij. Hij zit erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke wishlist! Vind de kleding items zoo leuk en cute maar vind de kussens ook echt heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen