dinsdag 12 april 2016

15 vragen die niemand stelt TAG

 Bron afbeelding

Aloha! Vandaag heb ik een keertje een TAG, omdat ik niks anders kon verzinnen en gewoon omdat dat af en toe ook wel eens een keertje mag!
Dus, vandaag ga ik de "15 vragen die niemand stelt" TAG invullen. Let's begin!1) Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?Oei half om half denk ik. Ik heb schuifdeuren en ééntje gaat altijd vanzelf open dus nu doe ik niet echt de moeite meer om ze te sluiten...

 2) Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?Ja,.. als ze lekker ruiken wel, ik bedoel ze liggen daar voor iets hé...

 3) Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?Nee, dat niet nee..

 4) Gebruik je to-do lijstjes?Dat probeer ik te doen, maar aangezien mijn hoofd zo'n danige chaos is raak ik die dingen kwijt of vergeet ik dat ik er eentje heb gemaakt.

5) Heb je sproeten?Nope.

 6) Heb je ooit in de bosjes geplast?Oei, dat kan ik me niet meer herinneren.

7) Hoe groot is je bed?Een standaard tweepersoons.

8) Ben je lui?Soms, maar dat zijn we allemaal, toch?

 9) Is er iets waar je je nu aan irriteert?Ja, ik heb het koud en ik moet eigenlijk plassen, maar heb geen zin om mijn gat te lichten, achteraf gezien ben ik dus toch best lui...

10)Kauw je op potloden en pennen?In het algemeen niet, vroeger deed ik dat wel soms al wist ik het zelf niet.

 11)Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?Nee.

 12) Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?Ja! Ik hou enorm van Disney!

 13) Tel je de treden als je de trap oploopt?Nee, ik heb niet de neiging van dingen te tellen, dingen tellen is dan ook niet mijn sterkste punt.

14) Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?Oei, nee. Tenzij zelf een liedje zingen ook telt.

15) Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?Euhhh.... geen flauw idee!

Ziezo, dat was het al weer! Ik haal trouwens mijn TAG's hier.

Neem 'm gerust over als je wil!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen